Solitude 01
Solitude 01

press to zoom
Indretning 4. sal
Indretning 4. sal

press to zoom
Baghaver
Baghaver

press to zoom
Solitude 01
Solitude 01

press to zoom
1/5

UDVIKLING

ARKITEKTEN har siden 2016  anvendt Twinmotion og Unreal Engine til at illustrere alle sine projekter med, og ser med stor forventning på de nye muligheder som netop disse værktøjer vil give i forhold til at formidle både form og funktion.

Og særligt ser Arkitekten store muligheder i at kunne indarbejde den samme dynamiske fleksibilitet i sine illustrations modeller, som man kender fra spilindustrien.  

 

 

  

 

NYE MULIGHEDER

 
Image 12a
Image 12a

press to zoom
House B1 05
House B1 05

press to zoom
Image 08b
Image 08b

press to zoom
Image 12a
Image 12a

press to zoom
1/4

REALTIME OG VR

Realtime rendering og VR giver både Bygherre, myndigheder og fagfolk en helt enestående mulighed for at afprøve og forstå ny arkitektur på, inden at der skal træffes endelige beslutninger om form, farver og materialer. og særligt hvor der er behov for en bred formidling af et projekts konsekvenser, giver muligheden for at kunne gennemgå projektet virtuelt rigtig stor værdi.

Forståelse for et nyt projekts indhold og omfang, giver mulighed for at stille de rigtige spørgsmål, og de rigtige spørgsmål giver mulighed for at få de relevante svar det kræver for at kunne træffe beslutning på et oplyst grundlag.

Grundlæggende projektforståelse er den første og måske vigtigste forudsætning for at træffen en positiv beslutning om at godkende et fremtidigt projekts indhold.